Tomasz Ryś
Rekruter i trener handlowy, pracujący w sektorach B2B i B2C.
Warsztaty handlowe jakie prowadzi są nakierowane na praktyczne umiejętności nawiązywania kontaktów i argumentacji handlowej w bezpośrednich relacjach handlowców z klientami.
I choć w jego repertuarze jest wiele tematów sprzedażowych, to bez wątpienia hitami od lat są:
1. Argumentacja handlowa – warsztat na którym wypracowywane są pakiety korzyści jakie można przekazywać klientowi, co jest bardzo ważne dla standaryzacji procesu sprzedaży dla zespołów handlowych – to konkretne frazy merytoryczne, które powinny być używane przez handlowców, szczególnie w początkowej fazie pozyskiwania klientów.
2. OPTIMA Metodyka Sprzedaży – rozwinięcie metodyki Spin Selling zespołu Neil’a Rackhama.
Warsztat którego celem jest wypracowanie całej ścieżki sprzedaży: od nawiązania kontaktu do finalizacji. Warsztat szczególnie przydatny gdy proces sprzedaży jest oparty o wiele spotkań i uzgodnień.
Pracował między innymi dla PZU, DNV GL, Mikomax, Berendsen, Allcon, Radmor.
