Szczegóły wydarzenia
PLAN WARSZTATÓW
Strategie mentalne efektywności sprzedażowej:
- strategia;
- filtrowanie;
- modelowanie;
- przeramowanie;
- rozwój.
Prawdziwa sprzedaż zaczyna się w głowie. Od tego jak przedsiębiorca ma ustawione spojrzenie na rzeczywistość sprzedażową, na własne ceny, produkt i organizację, zależy bardzo dużo.
Wiele biznesów padło dokładnie w tym miejscu – w głowie. Jakie strategie mentalne powinny kierować naszym działaniem? Co świadczy o naszej skuteczności? Co różni ludzi skutecznych od nieskutecznych? Odpowiedzi i konkretne narzędzia w bieżącym module.
Czy Ty wiesz co Ty masz? Diagnoza własnego autopotencjału.
- Matematyka potrzeb;
- Określenie Zasobów;
- Lingwistyka zasobów;
- Granice celowości;
- Demony zakupowe;
- Tworzenie awatara klienta.
Musisz wiedzieć co, komu i dlaczego! żeby nie chodzić na kolanach do Klienta, Sługa pański… nie kłania się nisko.
Żeby zniwelować demony zakupowe, najpierw musisz je poznać. Empatia, czyli wejście w buty Klienta to klucz do sukcesu sprzedażowego.
Techniki przejęcia klienta konkurencji poprzez sekwencję pytań.
- Uważność pozawerbalna;
- Psychologia przejęcia klienta;
- Sekwencja OGS;
- Uważność werbalna.
Klienta konkurencji zazwyczaj nie zdobywa się od razu i w całości. trochę jak na wojnie, bitwa po bitwie, zdobywa się go przyczółkami. By mogło mieć to jednak miejsce potrzebujemy dwóch faktorów – uważności i bólu. Tylko w atmosferze bycia ważnym i wysłuchanym klient jest w stanie dotrzeć do bólu, w którym uzna, że to co ma do tej pory od Twojej konkurencji to jeszcze nie wszystko na co zasłużył i co może mieć. I tutaj robi się miejsce na jego przejęcie.
Zespół Dźwigni w dotarciu do klienta.
- grupa wsparcia sprzedaży;
- budowanie strategii No client;
- odwrócona ścieżka zakupowa.
Ty nie masz sprzedawać, to Klient ma kupować! Efektywność sprzedaży to ten moment, kiedy masz apostołów… Oni zrobią robotę za Ciebie;)
Emocjonalna prezentacja oferty i kotwiczenie emocji zakupowych.
- Z ratio do emotio;
- Wywoływanie pragnienia w sekwencji c-k-o;
- Obrazowanie;
- Kotwiczenie.
Best of ever – wartość dodana
Klient nie podejmuje decyzji racjonalnie tylko na poziomie emotio. Wie o tym większość sprzedających, którzy jednocześnie sprzedają… racjonalnie. Jak przejść z ratio do emotio? Jak wywołać emocje zakupowe? Jak wzbudzić pragnienie posiadanie Twoich produktów lub korzystania z Twoich usług? Jak emocje zakupowe kotwiczyć podczas prezentacji i jak stworzyć wartość dodaną?
„Sezamie otwórz się” ;) Najpierw trzeba trafić do gadziego mózgu…
Kompletność procesów i narzędzi.
- Analiza przypadków;
- Tworzenie checklist.
Techniki obrony ceny – Psychologia obiekcji
Błędy w odpowiedzi na obiekcje cenowe – Techniki obrony ceny: aikido, karate, capoeira
Incepcja negatywna – gdy ktoś nas straszy tańszą ofertą konkurencji
„Za drogo” to obiekcja, której boimy się najbardziej. W konsekwencji, odpowiadając, robimy błędy. Biorą się one ze stresu i braku wiedzy związanej ze skuteczną odpowiedzią. Zaczynamy się kłócić z klientem i udowadniać jego brak racji lub po prostu schodzimy z ceny, tracąc na marży. Jakie w takim razie zachowania będą odpowiednie? Jak obronić cenę skutecznie? Jakie sekwencje i algorytmy odpowiedzi doprowadzą do zrozumienia wyjątkowości naszej oferty?
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.