Abyśmy mogli zbudować Ci sprzedaż, musimy poznać Twoją firmę. Wszystko zaczyna się od dwudniowego audytu, na którym krok po kroku wspólnie z Tobą analizujemy zasoby, produkty, usługi, a także badamy mocne i słabe strony.
Zadajemy pytania, na które wspólnie szukamy odpowiedzi. Metodologia oparta jest o autorski projekt Rafała Liebrechta, naszego głównego stratega marketingowo – sprzedażowego.
Nasi Klienci stwierdzają, że Rafał otwiera im oczy, nagle zauważają, że można działać prościej, a przede wszystkim efektywniej. Recenzje znajdą Państwo na naszej stronie.
W zasadzie jest to powiązanie z warsztatem dla Ciebie, gdyż od ręki otrzymujesz narzędzia do kreowania swojej firmy na dzisiejszym rynku.
Budowanie spójności sprzedaży to coś więcej niż tylko pójście do Klienta i zaoferowanie mu produktu czy usługi. To holistyczne podejście, oparte o całość zasobów organizacji.
Sam proces sprzedaży jest bardzo prosty, najtrudniejsze jest doprowadzenie do momentu, kiedy mamy szansę spotkać się z Klientem.
Nasze działania opieramy o budowanie strategii marketingowo – sprzedażowej, która w dużej mierze oparta jest na ścieżce zakupowej Klienta oraz Grupie Wsparcia Sprzedaży.
Kluczem do sprzedaży jest EMPATIA, czyli wejście w buty Twojego Klienta. Aby to zrobić, musisz stworzyć AVATARA Klienta, zrobimy to razem z Tobą.
W naszym zespole zaangażowani są specjaliści z różnych dziedzin życia biznesowego, a to gwarantuje, że patrzymy na Państwa biznes całościowo, a nie tylko sprzedajemy działania marketingowe.